În perioada 17 noiembrie – 14 decembrie 2016, MRC a organizat o campanie promoțională în care cititorii și comentatorii GSP.ro si TOLO.ro au fost invitați să se înscrie într-un grup consultativ de cititori și să completeze un chestionar. Unul din scopurile demersului este de a cunoaște mai bine cititorii și comentatorii și de a oferi o experiență cât mai plăcută pe cele două site-uri.

Astăzi, 15 decembrie 2016, au fost desemnați cei 50 de câștigători a câte unui tichet Cadou Sodexo în valoare de 20 de lei.

Puteți consulta lista câștigătorilor AICI.

Puteți consulta Regulamentul Campaniei AICI.


Acest demers face parte dintr-un proiect de cercetare derulat de Median Research Centre (MRC) în parteneriat cu Gazeta Sporturilor, proiect cu număr 11 SEE / 30.06.2014, implementat prin Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European 2009-2014 și bugetul de stat.